first day of my life

underbar helg

Kategori: livet

image523Nu ska vi snart åka hemåt, bara en natts sömn kvar och jag har haft en underbar helg hemma hos mamma & pappa ♥.

Vi har grillat både lax och gös och ätit godis om kvällarna, och jag har fått både beiga chinos, en vit blus och en blåvitrandig kjol av mamma [underbara]. Dessutom har jag solat och fått rätt mycket färg, äntligen. Jag har hälsat på stallet och sagt att vi kommer hem om några veckor [dem saknar oss därborta]. Jag har träffat vännerna för en härlig fika i solen och så fick jag träffa Mlis underbara hundvalp Maja, söööt. Jag har hunnit skriva ett par frågor på tentan och så har jag löst 2 korsord i Veckans Nu, dem enda jag klarar av att lösa. Så har jag hyrt film och somnat gott i Martinas säng. Jag har helt enkelt bara tagit det lugnt och gjort så lite som möjligt, precis som det ska vara när man är hemma :)

Ohh och underbara sommar, hoppas du håller i dig ända till september nu!!

GODNATT alla.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: