first day of my life

Tylösand

Kategori:

Idag var det premiär för mig och tompa på tylösand för det här året :) Helt underbart väder imorse när vi vaknade så jag cyklade iväg till Linn där bilen var och plockade upp den plus Linn, Fredrik och Jens. Sen åkte vi vidare mot Maxi för att inhandla brassestolar innan vi drog på Tylösand. Hur underbart som helst och jag har blivit lite bränd. Men inte så farligt. Imorgon ska det tydligen vara lika fint väder men jag har ju en tenta att göra så får se hur mycket sol jag får på min bleka kropp :)

Helgen har iallafall gått sjukt fort och det blev visst fest båda dagarna -oups-. Igår satt jag och Linn hemma hos henne och kollade på eurovisionfinalen och drack lite, väldigt mysigt och lugnt. Stack sen in till stan och Cafeet där jag mötte upp tompa och hans vänner plus Linns kille och hans kompisar :)! Tompa var full som en kastrull men fick iallafall hem honom tillslut, haha. Somnade gott där sen efter lite fyllemat och lite internetupdate.

Nu blir det luuugn kväll med först en lång dusch och sen någon film, får se vad vi hittar på för någon. Ska gosa massa med Taggtråd oxå eftersom vi varit iväg från henne hela dagen. Men hon sitter här med mig nu ute på balkongen i den andra brassestolen så hon verkar rätt nöjd !

Imorgon kommer Emelie hem till Halmstad efter en veckas stek på Kreta. Ska bli underbart att träffa henne igen. Hon är garanterat äckligt brun men det är ju härligt, du har nog grundat för sommaren nu stumpan :) haha. En annan har en lång väg att gå innan man ens ser en aning brun ut, menmen vad g

Kommentarer


Kommentera inlägget här: