first day of my life

tvåsamhet

Kategori: livet

Vad underbart det är att få somna och vakna jämte Tompa varje dag. Tänk hur lyckligt lottad jag är att han valt mig av alla tjejer som finns :) Ibland bara kryper fjärilarna runt i min mage för jag älskar honom så mycket! Fast han är nog glad att han har mig också tror jag, för jag är ganska bra jag oxå! Haha. ♥

Vi ska sova nu, jag ska upp tidigt och skriva de sista frågorna sen till stallet och rida ut i skogen en långsväng [vi red dressyrlektion idag som gick skitbra,min heta donna gick som en klocka] och sen ska jag mysa med Linn, Emelie och Camilla på kvällen, ska bli heelt underbart minsann. Kommer att sakna dem oändligt i sommar när vi är ifrån varandra, men jag ska försöka åka ner en massa och ha toppenskoj tillsammans med dem så mycket det bara går.

[bild ifrån kändisfesten för några helger sen]

image525

Utan vänner är livet inte fullföljt. Man ska ge sitt allt till dem som betyder mest, varje dag!

Kommentarer

  • emelie säger:

    det är du me söt. vi ses i morgon, sov sött!

    2008-05-14 | 00:08:53
    Bloggadress: http://www.laady.blogg.se

Kommentera inlägget här: