first day of my life

sova gott :)

Kategori:

Ahh inatt har jag sovit som en liten prinsessa. Hur skönt som helst.. Vi gick och la oss vid 23 redan, trötta efter en festhelg med fint väder :). Vaknade vid halv 11 och nu ska dagen sätta igång. Måste äta frukost men vi har ingenting hemma så det får nog bli lunch direkt om jag inte pallrar mig ner till Handlarn och köper lite bröd.. Hmmm... Iallafall så blir det tentaskrivning för hela slanten idag, ska se om jag kan bli klar idag, så himla lätta frågor så borde inte vara några problem.. Men så ska ju motivationen hålla mig kvar och inte locka mig att kolla bloggar och facebook och annat skoj :) haha. Inte bra med hemtentor när man måste sitta vid datorn hela tiden.

Har lite brännskada från igår känner jag på bröstet, ajaj.. Får smörja in mig med brun utan sol idag så det försvinner och blir lite brunt istället :) Här är det dåligt väder och moln så jag kan med gott samvete ligga i sängen med datorn heeela dagen innan jag måste till stallet :) Skönt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: