first day of my life

sömntåg

Kategori:

Ahh fy fan, känns som jag inte sovit en blund inatt. Känner mig fan tröttare nu än när jag gick och lade mig igår.. Helt galet.. Hade gärna sovit ett par timmar till i den varma sängen. Menmen hästen går alltid först -gäsp-. Får se hur lång tid det tar för tänkte åka bort till Linn vid 12 eller nåt, kanske hinner sova en timme till innan.. Eller så får jag somna tidigt ikväll helt enkelt. Just nu kan jag knappt tänkte för ögonen står fan i kors.. chingchong..

Sitter med två gurkmackor jämte mig, inte ett dugg sugen på frukost men man måste ju. Frukost är den viktigaste målet på dagen har jag hört.. Fast man ska väl äta musli och fil och grova mackor med makrill och skit men ändå, det är ju värt ett försök iallafall..

Ohh hoppas solen håller sig framme hela dagen nu, då kommer det bli en toppendag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: