first day of my life

solen lyser

Kategori:

Ahh solen lyser och jag & tompa kom precis hem från en fika/lunch på espresso house [chailatte & räkmacka] och en liten vandring på stan. Tompa la undan ett par skorts från levis som han ska köpa imorgon [sjukt snygga] och jag hittade en randig hood som var på rea på h&m.. Behöver lite slappkläder när jag går ut och går och sådär. Skön och snygg.

Imorgon ska det visst bli lika fint väder stod det på smhi.se så jag glider nog bort till Linns altan då och slappar där på eftermiddagen. Behöver lite sol nu, blek som ett elände, haha. Får bli solariet först ikväll efter stallet tror jag.. grunda lite.
Bäst vi drar oss ut til Landola nu, hon börjar nog bli sugen på sitt eftermiddagshö. Tar med kameran och tar lite fina kort om hon låter oss :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: