first day of my life

ser slutet

Kategori: livet

Nu börjar jag bli klar med tentan.. Kors i taket.. Sista frågan var svår så den sket jag typ i... Ska bara gå igenom alla frågor en gång och kolla så jag inte skrivit massa fel överallt. Har hållt på att städa i en timme eller nåt nu, ser förjävligt ut här hemma..Blää man orkar aldrig ta tag i städandet när det känns som vi stökar ner efter 5 minuter sen iallafall. Men nu är köket och vardagsrummet dammat och dammsuget, ska våttorka golvet också, om jag orkar.. Väntar på tompa nu att komma från skolan, vi ska iväg och handla mat, har inte så mycket mat kvar i skåpen nu.

Sen ska jag iväg till stallet och så försöka hinna med flickorna ikväll. Det löser sig alltid :)

Taggtråd har varit galet gosig inatt, legat i mitt ansikte och sovit, mys!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: