first day of my life

sängmys

Kategori:

Ligger fortfarande i sängen med datorn i knät och myser. Taggtråd väckte mig vid halv 10 så har legat och skrivit på hemtentan det sista som behövdes. Så nu är den klarklarklar :) Ska bara mejlas in imorgon innan 17 så det finns ju mycket tid!

Idag ska jag och tompa leka är planen, han jobbar vid halv4 så får väl bli bolmens om det är soligt eller stan om det är molnligt.. Först ska jag iallafall springa ner och köpa lite frukost, inget smör kvar, eller fil... Steg ett på sommarlovet, fixa frukost :)

Ikväll är det Club4 men mycket tveksamt om jag ska gå, är inte det minsta sugen, och har absolut inga pengar heller.. Måste betala de sista räkningarna idag, annars är det kört, haha... Så då försvinner de sista pengarna, no money, no honey. Blir nog en seg helg, får ringa hem till mamma och fråga om jag kan låna litegrann.

Nu ska jag väcka tompa som ligger och snarkar :)

GODMORGON!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: