first day of my life

promenad.

Kategori: livet

image448Tompa och jag gick en sväng fram och tillbaka till skolan när jag kom hem från stallet förrut vid 8tiden, vi lämnade ett par jeans till alis som han glömt här [dem satt fortfarande på skolan och jobbade med ett arbete] och så gick vi tillbaka. Skönt! Tog lite kort, lägger in dem sen. Ligger och äter godis nu eftersom jag unnan mig, haha. Onödigt :) Men det är ju så gott.

Fick hem nya bikinis som jag beställt idag oxå, så nu har jag 3 nya bikinis som jag ska glida runt i i sommar i varamon, gött. Tar kort på dem oxå snart så ni får se om ni tycker det är roligt :)

Ska äta lite mer godis nu och kolla på the hills. Galet jobbigt One tree hill var idag förresten, säsongavslutning och världens jobbigaste slut.. Gaaaah! Haha

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ja fy så spännande det var! Jag har mina odds på att det var Brooke som Luke friade till ;D

    2008-05-20 | 23:23:27

Kommentera inlägget här: