first day of my life

ny vecka

Kategori: livet

Så idag är sista dagen på vecka 21 [tror jag det är] och imorgon är det måndag igen. Imorgon ska jag upp kl.8 för att göra en kemitenta som jag garanterat kommer att kugga, men det gör mig ingenting alls för jag tänker inte plugga ihjäl mig och få någon slags ångest/panikattack på köpet, har gjort det en gång innan och det är inte värt det alls. Efter tentaförsöket ska jag till turistbyrån och säga att vi har en lägenhet att låna ut under sommaren... Vet inte riktig hur många veckor det blir men lite hyra kanske man kan få betald. Sen blir det stallet och sådär, jaa ni vet, det vanliga :)

Har varit en bra vecka och imorgon åker mamma, pappa, mormor, stigge och lilianne till Italen och har det mys en vecka. Hoppas att de får fint väder iallafall :) Jag hoppas solen tittar fram någon av dagarna så jag kan ha min långklänning på mig och känna mig fin.

Hoppas på att få leka lite med Linn i veckan oxå beroende på hur mkt plugg hon har innan tentorna nu :) Men en chailatte på Expresso House tackar du inte nej till va sötnos??

Nu ska jag väcka tompa som såklart somnade mitt i filmen och så ska vi dra oss in till sängen,

SOV GOTT ♥

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Lycka till!

    2008-05-19 | 17:35:25

Kommentera inlägget här: