first day of my life

nooot good

Kategori:

Solen skiner som tusan ute och här sitter jag inne vid en dator och skriver på min tenta. Inte rättvist.. Ska ta en tur till solariet ikväll efter stallet bara för det. Sen ska jag göra en god tonfisksallad till mig själv eftersom tompa är iväg hela dagen, först slutvisning för sitt arbete och sen adjöfest med hans klasskompisar. Så jag får klara mig bäst jag kan själv idag helt enkelt :) Ska nog gå bra. Dock är jag en aning förbannad nu för jag måste gå till skolan och hämta bilen som tompa tog i morse fast han visste att jag behövde den i eftermiddag -morr-. Palla gå i varmt väder med stallkläderna på.. Störande som tusan.

Håller på och skriver om hur vårt öga fungerar, svårt att förklara tycker jag, så mycket småsaker som spelar inte.. Menmen, får skriva klart det i kväll sen. Bara 2 frågor kvar efter det som jag ska skriva imorgon tänkte jag. Imorgon kommer en tant från turistbyrån också och ska kolla på lägenheten om vi ska hyra ut den i sommar till turister kanske.. Får se hur det blir.

Bäst jag packar ihop och drar mig mot skolan nu då.. Gaah, palla gå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: