first day of my life

nio månader

Kategori:

Ligger och slöglor på filmen på 3an med Hugh Grant. Haha, läänge sen den spelades in helt klart.. Men i brist på annat att titta på kan den stå på i bakgrunden. Har två stycken frågor kvar på hemtentan nu som jag ska skriva imorgon när jag vaknar, ganska lätta så kommer nog inte ta så lång tid.

Dressyrlektionen idag gick hur bra som helst, men tror jag kämpade mer än Landola :) Så roligt när jag har ett mål att sträva efter nu, att hon ska gå i rätt form och jobba bra! Får bli sommarens uppgift, skojigt.

Imorgon skriver mina älsklingar tenta, Linn & Emelie, LYCKA TILL.

Martina är ju hemma i Motala nu för att köra upp imorgon, ohh jag hoppas verkligen att hon klarar av det, vore så himla skoj för henne!! I och för sig behöver hon inte körkortet nu när hon är i London men det är ju gött att ha det när man känner att man behöver det sen. Livet förändras ju sjukt mycket på grund av körkortet, så skönt att känna sig så fri och kunna åka och göra vad som helst när man känner för det :).

Fungerar på att gå ner och köpa godis, sugen.... Men nu har jag varit duktig och gått en halvtimme plus ridit i 1½ timme så jag borde ju faktiskt hålla mig och köpa några äpplen eller nåt istället. Till kvällsmat blev det iallafall tonfisksallad, pasta och chilipaprika-creme fraise. Så himla gott.

Nu ska jag kika runt lite om the web.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: