first day of my life

Nattetänk

Kategori: livet

Femton "är du?"
1. Är du snygg? - jaa man ska väl inte klaga
2. Är du fet? - neeh
3. Är du smal? - jaa
4. Är du en sportfåne? - räknas hästtjej?
5. Är du rolig? - när jag får till det så, annars jaa ibland :)
6. Är du sjuk? - nepp [ta i trä]
7. Är du feg? - beror på situationen
8. Är du törstig? - nej, drack massa vatten precis
9. Är du 15 år? - nej, det är 8år sen jag var det.. Galet!
10. Är du rik? - haha, jag är student, gissa! Tur jag har mina underbara föräldrar.
11. Är du fattig? - jaa ständigt
12. Är du smart? - jaa lite lagom sådär
13. Är du shoppingsugen? - ohh jaa, sommarkläder är det bästa.
14. Är du ressugen? - mm, en resa med tompa står högt på listan just nu.
15. Är du saknad av någon ? - jag hoppas mina motalavänner saknar mig lite :)

Fyra "skulle du?"
1. Skulle du vilja vara längre? - njaa, jag gillar att vara liten, men kanske några centimeter längre..
2. Skulle du vilja väga mer? - haha nej..
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? - ja va fan, om han var het och jag var singel.
4. Skulle du dricka dig full nu? - haha nej fortfarande bakis sen igår så väntar nog tills imorgon.

Åtta "kan du?"
1. Kan du vifta på öronen? - nooo
2. Kan du slicka dig på näsan? - nooo
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - nooo
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - haha jaa om jag verkligen måste, men händer aldrig.
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? - jaa det klart
6. Kan dina vänner lita på dig? - jaa alltid, vännerna betyder allt.
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? - nej såklart inte.

Fyra "antingen eller"
1. Pierca tungan eller näsan? inget av det
2. Vara seriös eller rolig? rolig all night loong
3. Brinna upp eller drunkna? - måste jag välja? Inget av det.
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - Ohh mina föräldrar är de finaste i världen så såklart dem.

Fyra "ärliga svar"
1. Tycker du om någon just nu? jaa självklart.. familj, vänner, tompa, djuren.
2. Sol eller måne? - soooolen
3. Vinter eller höst? höööst, om den är vacker
4. Soligt eller regnigt? - soool, varamon, sommar.

7 "om dej"
1. Hur mycket är klockan just nu?  00:21
2. Fullständigt namn? Joanna Maria Margareta Gullberg
3. Vart vill du bo? jag trivs bra här nu men göteborg känns lockande sen.
4. Hur många barn vill du ha? 2 är nog lagom.. ajajajaj..
5. Vill du gifta dig? jaa det klart, ett riktigt prinsessbröllop
6. Är du kär? ohh galet kär ♥
7. Favoritårstid? den underbara sommaren

Fem "har du inom dem senaste 24 timmarna.."
1. Kysst någon? - jaa massa
2. Blivit kramad? mm, både av vännerna o tompa
3. Känt dig fånig? - njaa inte direkt
4. Saknat någon? saknar alltid familjen!!

Såå, låna på om ni vill :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vilken rolig, den snor jag :)

    2008-05-16 | 12:20:15

Kommentera inlägget här: