first day of my life

mysdag.

Kategori: livet

Fysiktentan har nu överlämnats till läraren och det känns som en tyngd lämnat min kropp. Jag är pånyttfödd :)
Åkte till stallet och red ut med Michaela, sköönt. Direkt till Linn där det serverades tacos..Hur gott som helst, och bästa sällskapet av mina fina tjejer. Imorgon åker Camilla hem till Alingsås igen och skitEmelie drar till Kreta.. Morr, avundsjuk minsann. Jag ska ha en så sjukt ledig dag imorgon, bara göra saker som jag tycker om!!

ahh tacos är så gott, skulle nog kunna äta det jäämt om man bara orkade stå där och skära upp massa grönsaker, haha. Fast om man åt det ofta hade man nog inte tyckt det var så gott, iofs...

Nu ska vi snart sova och imorgon ska jag soooola, tompa börjar jobba kl 15.30 men vi hinner ju med bolmenshäng innan det. Hurrei. Kanske tar med kameran och tar lite kort.. Maby!

Nu ska jag göra en tråkig lista och lägga in här oxå, sen natti.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: