first day of my life

my today's

Kategori:

Ahh idag har varit världens bästa dag :) Vaknar av världens bästa syster som säger att hon klarade körkortet. Sen ordnade sig med lägenheten så att den hyrs ut i sommar [=hyran blir betald], och så betedde sig Landola som en prinsessa i hagen idag, var lite orolig :) Men hon var hur snäll som helst och kom när jag ropade, älskar den där hästen ♥

Idag hann jag med stan en stund oxå, köpte shorts, t-shirt och ett par örhängen på Gina, och ett par shorts på h&m. Så nu är nästan min sommargarderob fulländad... Väntar bara på mina skor från ellos och mina linnen + skor från h&m. Sen behöver jag nog inte köpa några fler kläder i sommar, har bunkrat upp rätt bra tycker jag :)

Såhär såg jag ut efter solningen på balkongen och innan stallet.. Nu är det en annan femma. Gått sminklös hela dagen vilket jag hatar, men är det sol så ska man ju ta vara på det!! Finfina t-shirten fick hoppa på, gillar den massa, typisk joannatröja.

   

Nu är det middagsdax, har inte så mycket i kylen så får nog bli makaroner med fiskpinnar eller nåe.. Ska försöka skriva klart den sista frågan på tentan ikväll oxå så att man har den gjord sen och slipper oroa sig :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: