first day of my life

middagstajm

Kategori: livet

Varit nere hos "Handlarn" precis och handlat mjölk och sorbetglass. Ikväll blir det lax, potatismos, broccoli och kantrarellsås... Ahh jag är så himla hungrig, bara ätit min räkmacka idag ju. Så maten är efterlängtad, potatisen tar ju sån jävla tid bara :) Till efterrätt blir det sorbetsglass med hallonsmak. Tog ett smakprov precis och fy fan vad gott det är!! Kommer nog smälla i mig hela förpackningen ikväll om jag känner mig själv rätt.

Landola gick hur bra som helst idag när jag red, ibland älskar jag henne lite extra mycket ♥ Känns så skönt när man både känner och ser skillnaden, både på henne och mig. Har faktiskt kommit fram lite nya muskler sen hon kom hit, man får väl bara tacka och ta emot :)

Ikväll blir det One tree hill säsong 4 som ska ses. Har laddat hem det så hinner väl med några avsnitt innan det är sovdags. Ska upp 8 imorgon och åka till stallet eftersom hovslagaren kommer så ska försöka sova tidigt... Brukar ju gå sådär men man kan ju alltid försöka.. Landola blir glad när hon får nya skor iallafall.

Har simpsons på i bakgrunden, haha så roligt..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: