first day of my life

mejlat

Kategori:

Ahh nu är tentan inmejlad till min lärare och är inte längre mitt ansvar :) Men jag är nöjd med svaren så ett godkänt lär det nog bli. Skönt det :)!

Solen lyser utanför som en god vana även idag och vi ska dra oss till Bolmens om en stund för att steka lite, haha. Imorgon är planen att åka till tylösand och sen fest på kvällen. Kan nog bli en riktigt mysig dag hoppas jag. Men idag blir det sola, stallet, tvätta, börja packa ner alla kläder och saker jag behöver i Motala.. Fixa ordning för sen kommer dem nog på söndag och hämtar oss och då pallar man ju inte fixa allting.

Träffade Emelie en snabbis igår, så härligt att se henne. Hon har ju varit på Kreta så inte kunnat träffa henne på över en vecka så det var välbehövligt. Imorgon blir det att festa tillsammans :) Ska bli hur roligt som helst.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: