first day of my life

kvällsnytt

Kategori:

Ligger begravd i sängen bland alla våra kuddar och har precis klickat hem två fina armband från Kyssjohanna.se. Haha, blivit så sugen nu när Linn skickat efter massa fina armband och så.. Så fick det bli :). Efter stallet idag så var jag fortfarande rastlös så jag drog med mig tompa ut på en timmes promenad runt Nissan och ohh vad vacker den är. Vi gick i skogen och pratade om det ena och det andra, såå mysigt och rofyllt. Men nu är jag trött efter både skogsridning och promenad så ska snart snarka in, vänta på tompa bara som ligger i badet, han har gått in i väggen säger han, haha :), tur dem bara har en dag kvar i skolan innan han är ledig en hel månad innan maxijobbet börjar. Skönt för honom, prinsen ♥

Ett jobb hemma hörde av sig idag och frågade när jag skulle komma hem så kanske blir att jobba heltid i sommar iallafall. Ska provjobba i nästa vecka när jag kommit hem. Jobbet måste ju fungera så Landola inte kommer i kläm bara, men det löser sig ju alltid, vore hur skönt som helst med pengar som rullar in sen i augusti och september :).

Imorgon ska det bli soool så det får bli pluggande på balkongen i bikini. Måste ju sitta med datorn eftersom jag skriver hemtentan på den, men det ordnar sig. Får sitta på kvällen/natten annars. Man får ju inte missa de soltimmar man får, inte säkert det kommer några mer om man kommer ihåg förra sommaren. Men man ska väl inte vara pessimistisk, såg att tidningarna sa att det skulle bli sommar hela sommaren, så får väl tro på dem :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: