first day of my life

kreativitet

Kategori: livet

Håller på att måla fyra ramar vita som vi beställt. Vi köpte 4 papperstavlor när vi var i London förra året som vi ska ha på väggen i sovrummet. Har tagit lite tid att få ramarna men nu är dem iallafall här så jag och Taggtråd har målstuga ute på balkongen idag :) Mysigt värre. Tompa är iväg och pluggar, som vanligt... Så det är mitt att göra idag förrutom att skriva en komplettering på lektionen jag missade igår. Men ska börja med den nu när ramarna ändå torkar. Sen ska jag & tompa iväg till stallet och sen blir det nog bio ikväll. MYS!

Igår var jag sjuksjuk, sen åkte jag till stallet, red och blev helt plötsligt sjukt sugen på fest [fråga mig inte hur det gick till]. Sagt och gjort, ringde en kontakt som vi kunde köpa sprit av, hämtade upp Alis och hans tjejkompis från Ystad och så drog vi till Acke där det vankades fest :) Helt okej, lugnt, drack en del vin och gick iväg till Cafeet. Shit vilka minnen som kom upp från sommaren 2006 när jag och tompa började dejta. Inne på Cafeet var första gången vi hånglade offentligt.. Haha, helt underbar känsla. Vi har inte festat tillsammans på länge så det var toppenskoj att vara med honom ♥, och hans kompisar.

Bäst jag tar tag i skrivandet nu en stund,

Ha de'

Kommentarer


Kommentera inlägget här: