first day of my life

Halmstad

Kategori: livet

image432Kom hem till Halmstad vid 14-tiden, sov hela vägen i bilen nästan när tompa körde, mådde så himla illa idag.. Himla åksjuka.. Känt mig lite halvhängig hela dagen men tror det har med all press från skolan man har just nu.. Sitter och skriver lite på tentan men tror jag ska gå och lägga mig snart istället [efter american idol] och så gå upp vid 8-9 istället imorgon och sitta hela dagen, måste försöka bli klar nu så jag kan fokusera på kemin någongång.
Men det är väl önsketänkande..

Landola var glad åt att se mig idag när jag var där :) Vi mös en stund och tompa hjälpte Peo att sätta upp ett galler så ska hon få en ny box imorgon, hur bra som helst. Slipper hon slå i huvudet när hon blir rädd.

Oj så trött jag är, bäst jag tar en dusch och sen kryper under täcket tillsammans med Taggtråd.
Hoppas det är dåligt väder imorgon så man slipper ha ångest för att man inte är ute i solen..

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: