first day of my life

Fysiktenta

Kategori: livet

Sitter med min hemtenta i fysik som alla andra i klassen verkar vara klara med.. Blää har grov ångest över de här sista veckorna. 3 tentor som ska göras och min motivation är på minus 0. Har iallafall skrivit ungefär hälften av frågorna nu och det går väl okej, så svåra begrepp bara, fysik har aldrig varit en stark sida hos mig, alldeles för mycket formler och begrepp som inte har något samband :) Dödstråkigt är det också... Varför ska man kunna massa skitsaker för, aldrig förstått det. Lär oss grunderna så klarar vi oss nog sen iallafall tror jag!

Ikväll ska vi iallafall grilla här hemm och sen drar vi mot Halmstad imorgon bitti när vi vaknat. Har lite ångest för att åka tillbaka, men det är bara 3 veckor kvar, en piss i oceanen. Kommer gå hur fort som helst och sedan har jag pluggat på lärarlinjen i ett år, GALET! Förstår inte var all tid tar vägen... Men det har varit hur bra som helst iallafall och jag är kalasstolt över mig själv minsann :).

Nu ska jag skriva en fråga till sen orkar jag inte mera!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: