first day of my life

Flyttad

Kategori:

Nu är min blogg iallafall flyttad till det nya stället.. Känns väl som vanligt i övrigt, samma funktioner och sådär, tur det :) Har satt på lösnaglar idag så är skitsvårt att skriva på tangenterna och på mobilen.. Men de lossnar väl om några dagar om jag känner mig själv rätt, hästtjejer ska inte ha långa naglar, de blir bara smutsiga och trasiga.. Men lite fin kan man ju få känna sig.

Ikväll ska jag nog till Linn en sväng och säga hej. Hon pluggar och har sig men jag tror nog hon behöver en paus =). Jag är rastlös och har ju min sista lediga kväll innan nya hemtentan som vi får imorgon.. Döden, hoppas frågorna är bra nu!!

Var på turistbyrån förrut eftersom vi vill hyra ut lägenheten några veckor i sommar, så det kommer en tant och ska "besiktiga" den nästa onsdag.. Håller tummarna att det funkar, ramlar det inte lite cash, det är aldrig fel.

Bäst jag hoppar i duschen nu..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: