first day of my life

en bakelse.

Kategori: livet

Ahh jag köpte en så fin klänning idag, en såndär maxiklänning som går ända ner till tårna :). Tompa sa att jag ser ut som en prinsessbakelse i den, den är himla söt :) Blå, vit med lite mönster här och där. Nu vill jag har varmt och sol så jag kan strosa runt i den och känna mig mysigt söt sådär!

Igår var vi hemma hos några killkompisar till tompa och hade lite samkväm. Var riktigt roligt! Sen gick vi förbi pastavagnen på vägen hem.. Inte så bra kanske, usch måste ta tag i min begynnande mage nu.. Men jag orkar inte, jag är ju hungrig, och behöver energi för skola och landola och allt.

Ikväll blir det antingen hemmakväll eller lite fest, inte bestämt mig än, borde verkligen vara hemma och plugga.. men det är lätt att slinka med ut istället :) Vi får se, ska till stallet och mysa en stund nu iallafall efter lite mys och kärlek i soffan.

Idag åker Emelie till Kreta, lyckost :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------

hittade en bild på bikboks hemsida

image526






















Kommentarer

  • Linn säger:

    gud vad fin den var.. kan tänka mig att du är hur fin som helst i den gumman =)

    2008-05-17 | 21:35:24
    Bloggadress: http://lynne.blogg.se

Kommentera inlägget här: