first day of my life

yes.

Kategori: livet

Jaa mer och mer känner jag att jag valt rätt yrke iallafall. När jag var på skolan idag med alla ungar och Lisa som är min VFUlärare (kanonduktig dessutom) så bara kände jag suget efter att planera egna lektioner och ha mina egna "barn"., eget klassrum, eget ansvar över någras kunskap.Ska bli så sjukt coolt! Men än är det ett tag kvar, tur det kanske, känner mig inte ett dugg klar än, och det borde jag ju inte göra heller för den delen.

Tänk när vi sitter där sen jag, linn emelie och millan när vi är 50år och gnäller om alla elever och "det var bättre förr"..Haha det kommer bli underbart.

Gick upp 7 imorse och slutade skolan kl halv 5. Sen ett kort nollemöte på skolan så nu är jag förtjänt av ett avsnitt av L word och sömn. Ska somna innan 22 och se hur mycket piggare jag är imorgon =) En hel del antagligen.

GODNATT babes.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: