first day of my life

sommarplanen.

Kategori: livet

image455Jag har ingen direkt sommarplan. Jag följer med strömmen så att säga. Jag har ju antagligen iallafall fixat sommarjobb nu i Motala vilket känns rätt gött! Men han skulle ju mejla i veckan så ska inte ta ut någonting i förväg. Så det blir nog att flytta upp häst och oss i början av Juni och sen bosätta oss där under 2-3 månader beroende på hur allt känns. Vill ju helt klart vara i Halmstad också, absolut om vännerna ska vara här!!

Men majoriteten av sommaren ska spenderas i Motala, i varamon, ute i stugan på altanen, inne i stan på uteservering, käkandes glass i hamnen och så vidare. Det känns som det bästa. Halmstad i all ära, här har vi Tylösand, sjukt mycket folk, Cafeet, Bolmenshäng och måndagsklubben. Så en mix av detta skulle kunna leda till en sjukt bra sommar. Sen vill jag bjuda upp vännerna till mig, så dem får höra kossorna rooma på morgonen utanför fönstret :).


Tompa frågade mig vad vi skulle göra med pengarna som vi tjänar.

Min plan:
* En sistaminuten kärleksresa innan nollningen 21 augusti (detta är ett måste)
* En sängstomme
* En platt-tv (mest tompas önskan)
* Ett tvspel så jag kan köra Supermario :)
* Spara resten så vi kan leva gott under hösten.

Känns som jag tar mig vatten över huvudet .. Haha. Men dessutom ska vi hyra ut vår lägenhet genom turistbyrån och få in goa cash därifrån. Få hyran "betald" när vi ändå inte är här. Känns helt ok.

Vad ska ni göra i sommar egentligen???

Kommentarer


Kommentera inlägget här: