first day of my life

snö..

Kategori: livet

Ligger fortfarande snö på marken men hoppas att den försvinner snart. Varit okej varmt ute idag iallafall och lite sol så nu går det nog åt rätt håll :).

image453Upp halv 9 imorse, sjukt segt då jag låg och kollade på både "L word" & "Juno" innan jag somnade. Riktigt bra film om en 16åring som blir gravid och så vidare. Jävligt rolig och allvarlig på samma gång. Se den minsann. Och "L word är alltid bra. Så sorgligt igår på slutet att jag till och med grät en skvätt..usch sviken vänskap...
Ikväll ska vi se "Premonition" med Sandra Bullock, verkar cool. Till det ska jag laga en pastagratäng i ugnen, hur gott som helst med vegetarisk färs och spenat och annat gott. Tompa och jag var och handlade mat för över 1000:- idag så nu har vi så vi kan äta i flera veckor, riktigt skönt.


Nu ska jag sova en liten stund, sen skriva klart min VFU-rapport och så mysa resten av kvällen.
Imorgon vill jag träffa tjejerna, saknat dem såå mycket. Kan vi ses sötnosar??

Betalade boxhyran i stallet idag, 5 dagar kvar ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: