first day of my life

recap.

Kategori: livet

Kvällen igår var relativt lugnt. Iallafall för min del. Efter ett antal glas vin och några jag har aldrig-frågor bestämde jag mig för att cykla vidare hemåt när de andra drog mot stan. Var trött inte sugen helt enkelt. Visste ju att jag hade Tompa som väntade på mig här hemma, det kan man ju inte motstå. Somnade sent inatt sen, älskar att ligga och prata, du är det vackraste jag har ♥

Är helseg idag och ska nog ta på mig pyjamas snart och borra ner mig i soffan med täcket över mig. Kolla på ett par filmer och bara ta det hur lugnt som helst. Inget mer pluggande nu, det hinns med i veckan. Imorgon ringer klockan 7:00, ska vara på skolan kvart i 8. Kommer bli en trött vecka, haha. Inte van vid att behöva gå upp så tidigt. Men det ska bli toppenskoj iallafall.

koncentration på hög nivå när håret ska plattas, men tillslut gav jag upp.

 


JAG ÄLSKAR ER ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: