first day of my life

rakt upp i krysset,

Kategori: livet

Nu är jag nyduschad, nyflätad, nyinsmord och nyrakad :) Helt fantastiskt fräsh helt enkelt lagom till godnatt.
Jag lovade mig själv att gå och lägga mig kl 23 senast idag för att inte vara så trött imorgon, men tji fick jag, hittade på annat att göra och dessutom tog matteuppgiften lite längre tid är jag tänkt mig.. så är det ibland.
Ännu en sak klar iallafall. Nu jag har en läslogg, projektarbetet,vfurapporten och mattetentan kvar, sen är vi klara för den här gången :) Hur skönt som helst känns det, 10 veckors helvete är snart över, hurra !!!

image435Leker m taggtråd lite samtidigt, hon har varit seg idag, sovit en massa :) men så är hon ju bäbis fortfarande så det är ju egentligen inte så konstigt. Ibland är jag orolig att hon är uttråkad eftersom hon bara kan vara ute på balkongen som mest men annars inne... tycker lite synd om henne. Vi har ju alltid haft utekatter hemma så det är lite skillnad, man vill ju inte att de ska lida bara för man ska ha ngt mysigt att gosa med om dagarna. Hoppas hon mår bra iallafall :) Nu somnade hon i fönstet, haha. Det regnar utanför så ljudet kanske har en sövande effekt,

nu ska jag dra med mig tompa till sängen för mys och Jurassic Park 2, sen soooova.

godnatt från oss ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här: