first day of my life

preg.

Kategori: livet

image444Så fick jag för mig, ännu en gång att jag var gravid. Gått och tänkt på det ett par dagar, kollat mig i spegeln, känt efter morgonillamående, och jaa ni vet, man blir ju lite smått tokig när man går runt och tänker på det... Så traskade iväg i snöblasket idag mot apoteket, köpte ett test och småsprang hem. Väl hemma gjorde jag som det stod.. Och väntade... Först ett streck, braa det funkar, och nada mas. PHEW!  Det är sjukt vad man stressar upp sig i onödan.. Gick förbi två gravida tjejer på vägen hem och såg det som ett tecken, haha. Galen, jag vet.

Så nu kan jag sluta oroa mig. Man kan ändå inte låta bli att tänka på vad jag skulle göra om det visade 2 streck på testet.. Hur gör man.. Herregud, får ångest bara genom att tänka på det. Inte för att jag inte vill ha barn, gud jag längtar, men inte än, inte på några år fören man har det där stabila livet som alla snackar om..

Jaja nu vet ni iallafall att jag inte är med barn, det kan ju vara skönt för er =).

ps, gick förbi h&m och tröstköpte en tröja på vägen hem, ifallatt bara, men säg inget till tompa..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: