first day of my life

nyheter..

Kategori: livet

Nu börjar det hända saker. Det började med att jag pratade med Martina när jag var hemma senast om att jag vill behålla Landola♥ och inte sälja henne. Sen tog jag mod till mig igår och berättade för mamma hur jag kände och hon sa till mig att prata med pappa men att det nog skulle kunna lösa sig :)

Så idag har jag och tompa varit och tittat på ett jättefint stall utanför Halmstad som jag nog ska flytta henne till om allt går som jag vill. Antingen blir det till april eller efter sommaren beroende på var syster säger och såvidare. Ska ju vara hemma i Motala i sommar så blir ju lite flängande med henne och sådär men det får bli som det blir :)
Jag är bara lycklig över att få han henne här varje dag, för mig själv!! HURRA!! Och stallet var verkligen toppen med mycket folk i alla åldrar, tävlingshästar och tränare i stallet, hur bra som helst. Då kan jag få hjälp med min egen ridutveckling vilket är toppenskoj. Och Landola får förhoppningsvis någon duktig som jag hoppa henne någongång i veckan..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: