first day of my life

ny dag.

Kategori: livet

God morrn,

Jag försov mig.. F A N! Hur kan jag missa den sista mattelektionen, jag är ju skadad. Vaknade av att tompa gick vid 9 samtidigt som min klocka ringde. Stängde av den, skulle bara "sträcka på mig lite" och sen gå ut... Tjena, vaknade kl 11... Jaja har ju en lektion i eftermiddag oxå så vi får hoppas att det räcker. HEJ ÅNGEST!

Det är klart att jag är trött om dagarna eftersom det händer så mycket i skolan nu, men jag får ju faktiskt ta och skärpa mig och inte somna 00-02 varje kväll, då fungerar det ju inte... Gaah.

Nu ska jag upp och fixa iordning mig, äta lunch och sen dra till skolan. Hoppas på medvind på Laholmsvägen idag!

Ikväll blir det mys hemma hos em, vi ska laga mat och ha det gosigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: