first day of my life

miniräknare.

Kategori: livet

image445Gick upp när klockan ringde imorse och insåg att jag ställt den en timme för tidigt. Tyckte det kändes tidigt, var så himla trött :) så gick och lade mig jämte tompa igen och gosade en stund innan jag gick upp, igen, och stoppade två mackor i rosten. Kollade ut och det är snööstorm. Tog självklart bilen till skolan eftersom jag var lite sen, och för att det snöade. Jaa jag vet Dan, jag lovar att tänka på miljön, haha =).

Summa av kardemumma, tentan gick faktiskt rätt okej. Jag borde ha klarat godkäntgränsen. Får iallafall hoppas det. Nu är det väntan i 3 veckor innan resultatet kommer :).. Segt! Men jag är stolt över min prestation och jag gjorde så gott jag kunde. Tack Becca för lånet av räknaren, hade inte klarat det utan den =).

Taggtråd går runt och bär på ett par av mina knästrumpor som sin lilla bäbis.. Hmm dags för sterilisering snart kanske.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: