first day of my life

mätt!

Kategori: livet

image443Jesus, vad mätt jag är. Vi gick och köpte maxhamburgebröd och lite grönsaker och gjorde "hemmagjorda" hamburgare. Hur gott som helst. Fick i mig två st, undra hur stor magsäcken är egentligen?! Men det var den perfekta bakissöndagsmaten. Tur jag hade vegetariska burgare kvar i frysen, alltid bra att titta en extra gång :). Så hamburgaren på bilden är lite missvisande mot vad jag åt, men tompas var ganska lik =P.

Nu ligger vi två turturduvor♥ och myser i soffan, har kollat igenom mattetalen en gång till men kan alla nu så orkar inte bråka med det mera, det löser sig när jag väl sitter där. Vi ska nog se "Hide and Seek" snart, men usch den är så himla otäck... Får se om jag vågar, annars kan jag ju somna i tompas famnar och vakna upp kl8 imorogn, äta ordentlig frukost och sen glida mot P-huset och tentasalen.. Gaaah!

Önska mig lycka till!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: