first day of my life

Landola

Kategori: livet

image440Då var det iallafall klart att Landola kommer bli hallänning från 1a april. Och jag är heelt galet glad :) Det kommer bli såå roligt, och stallet jag hittat är toppen med många hästar, mycket folk och duktiga hästmänniskor. Precis så som jag vill ha det !! Det ska bli så skönt att ha ett måste varje dag, någonting att göra när det känns som dagarna flyter samman. Det kommer säkert komma stunder då jag kommer tycka det är jobbigt, men när man älskar någonting så mycket som jag älskar Landola så finns det ingenting som är jobbigt, kanske bara mindre bra. Men hon är min bästa vän och vi kommer ha det sjuukt mysigt tillsammans varje dag måånga år framöver. Tänk att jag ett tag trodde jag skulle förlora henne, men nu är hon min så länge som jag vill!!

Tänk att jag kan sniffa på hennes näsa varje dag snart ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här: