first day of my life

Kontrakt.

Kategori: livet

image448Nu har jag skrivit på kontrakt tillsammans med Emelie och Camilla.
INGET godis i veckorna och högst 5 hg godis på helgerna.
Istället ska vi äta fruktfrukt och grönsaker.

Nu får det vara slut, jag vill vara het och smal till sommarens bikinisäsong :)
Inget mer slarvade. Den som inte håller sitt ord hamnar i Nissan, inget kul alls!
Det här kommer gå bra tror jag, jag känner på mig att jag kommer klara det, man måste bara ha någon som pushar och hjälper en. Tack tjejer ♥!

Så nu mamma får du väga godiset innan du lägger det i påskägget, haha.

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Jag känner precis likadannt ! Så jäklans trött på att vara onyttig ! Heja dej (och mej) !

    2008-03-19 | 00:10:37
    Bloggadress: http://mizzjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här: