first day of my life

kjol

Kategori: livet

Igår köpte jag en blommig kjol på HMdivided, säkert en sådan som alla andra också har men det struntar jag i. Den är himla fin iallafall :) Så ikväll ska jag inviga den med svarta strumpbyxor och kanske vitt linne eller någon annan färg, inte bestämt mig än riktigt. Till det blir det mina svarta pumps m rosetter, tror jag :) Vi får se om jag går ut ikväll, kanske..

Haft en härlig dag på stan m tompa :) Vi gick i affärer och åt lunch på Plaka. Vegetariskt pastasallad, hur god som helst ! Sen åt vi glass i solskenet på torget och njöt av en ledig dag.

Sitter och räknar matte nu, alldeles för svårt för mig, jag förstår verkligen ingenting. Usch =/. Känner mig helt handlingsförlamad, jag behöver så mycket mer hjälp än vad som finns att tillgå. Det kommer nog att gå åt helvete nästa måndag.. Men försöka kan man ju alltid göra. Då har jag gjort mitt bästa iallafall.

image436Emelie är bra att ha, när jag läser hennes glada inlägg så kan jag inget annat än att le jag också. Det är en av anledningarna till att jag tycker om henne så mycket, hon njuter verkligen av livet! Skulle vilja ha lite av hennes poetiska sida!

Nu ska jag dra med tompa på en promenad annars kommer jag nog inte i kjolen ikväll, haha sjukt tajt :).

Puss finafina ni, tänk på att ta tillvara på varje sekund, vi får aldrig uppleva dem igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: