first day of my life

kärlek!

Kategori: livet

Idag när tompa kom från jobbet tjatade jag mig till middag på staden :) Så jag tog på min min fina kjol från h&m och t-shirt från gina och vi traskade inåt stan. Stängt, fullt eller köket stängt gick vi förbi restaurang efter restaurang. Gav upp, gick upp till lägenheten, hämtade bilnycklarna och åkte till en annan restaurang lite längre bort.. Urgott och jättemysigt. Jag åt skaldjursallad och tompa åt kyckling och potatisgratäng. Vi pratade om ditten och datten. Behövdes verkligen en kväll tillsammans efter veckan, haft så mycket på våra egna håll.

Pratat med emmy i telefon en timme nu, saknar henne. Hoppas att hon kommer hem till påsk :) Älskar dig vännen ♥.

Nu ska jag tvätta av sminket, fläta håret, borsta tänderna och sen busa med tompa under täcket en stund innan vi somnar :). Imorgon ringer klockan kl10.. Och efter några snooze är det dags att dra sig ur sängen och på med image344myskläderna för en mattedag. Skickade övningstentan till Martina hemma förrut, så mamma sa att hon suttit med den hela kvällen, så ska ringa henne imorgon så får hon hjälpa mig med det jag inte kan. Du är bäst Martina!!

Idag är jag tacksam för allt vackert i mitt liv, för tompa, för vännerna, för den finaste familj man kan önska sig, för mina vackra katter, och för Landola. Det finns så mycket skit runt omkring oss i livet som kan dra ner en, men med rätt människor som finns nära så orkar man vad som helst. Jag är lycklig och tacksam för allt jag har.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: