first day of my life

jobb pågång?!

Kategori: livet

Fick ett majl från ett jobb som jag sökt. Ska iallafall på anställningsintervju i påsk, får vi se hur det går, ska göra mitt bästa!!. Har ju sökt lite olika så vi får se hur det går :) Håller tummarna iallafall!

Varit i skolan idag, heelt meningslös tid, man är bara såå trött hela tiden, måste somna tidigt ikväll, för imorgon är det matte på schemat hela dagen. Sista lektionen innan tentan. Nästa vecka har vi ju VFU så nu blir det inget mer pluggande med hjälp. I'm left alone.. haha hur ska det gå :) herregud...

Ikväll ska jag och tompa äta tacos, hur gott som helst :) Kan vara en av mina favoriträtter. Ska ringa mamma också och höra hur hennes kickoff med jobbet varit, de har varit och lekt någonstans i två dagar. Skojigt för henne!
Nu ska jag dra tompa från datorn, jag är toppenhungrig!

Ska göra en uppgift ikväll, otippat någon att jag sitter och pluggar på kvällarna? Suck såå trist!

Kommentarer

  • Lou Cigaro säger:

    Dagens fråga: Har du drömt något kul inatt? :D Ha en underbar kväll! =}

    2008-03-05 | 18:53:53
    Bloggadress: http://cigaro.blogg.se

Kommentera inlägget här: