first day of my life

Hem ljuva hem.

Kategori: livet

Igår när jag klev in i vår lilla stuga här hemma i Motala kom den där "hem"-doften som inte finns någonstans mot mig. Den här gången hade jag verkligen längtar hem, det var så mysigt att komma hem. Katterna låg i var sin soffa, mamma och Martina likaså :) Allting känns bara som man fortfarande är 15 år. Ibland är det den bästa känsla som finns :) Jag älskar Motala och alla minnen och allt jag någonsin älskar finns här. Den känslan kommer nog aldrig försvinna, jag hoppas inte det iallafall. Kalla mig nostalgisk, men hem är alltid hem. Hur mycket man än försöker kommer hem alltid vara hos mamma & pappa. Så det så :). Så nu vet du tompa ♥, haha.


Syns ju inte direkt bra, tog med kameran på datorn :) Men det här är det bästa hemmet i världen iallafall :)
Litet, mysigt och somrigt! Kan inte bli mycket bättre. Vår lilla idyll som morfar byggt från grunden upp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: