first day of my life

hej vinterland.

Kategori: livet

Hemma i Halmstad igen. Gick relativt fort ner även om det snöade och vägen var sådär. Taggtråd la sig i Kajs knä rätt snart efter Gränna och sen sov hon hela vägen hem :) Hon är så fin.

Har precis hoppat ur badet, satt på mig pyjamas och tänt lite ljus. Nu ska jag se ett avsnitt av L word och sen vänta på att tompa kommer hem så ska vi laga mat. Imorgon blir det storhandling, skönt att fylla kylskåpet igen, ekar tomt där inne !

Det snöar hur mycket som helst här nu, jag som var inställd på vår.. Men det får nog vänta ett tag till. Snö kan vara mysigt det oxå såklart. Inte lika kul när jag ska till skolan halv 9 imorgon kanske. Ska sova tidigt idag så jag är pigg första dagen på nya delkursen. Får reda på om jag klarade mattetentan oxå -nervös-. Det var 1 som fick underkänt, med min otur är det säkert jag.. men håller tummarna.

tänk vad livet är annorlunda nu än för några år sen... på gott och ont.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: