first day of my life

avund.

Kategori: livet

Avundsjuk på Emelie som ska åka och se John Mayer när han kommer till London i Juni. Ska helt klart följa med om jag kan, men vill inte beställa biljetter och sen få jobb som jag måste ta ledigt ifrån. Känns inte okej eftersom jag verkligen vill få jobb och då måste man ju vara tillgänglig. Ohh han är ju såå sjukt bra. Och säkert helt magisk live. Får verkligen hålla tummarna att jag kan åka. Tänk om Martina bor där också, då kan vi gå tillsammans allihopa :) Hurra!

Menmen det blir som det blir, allting löser sig :). Egentligen borde jag beställa biljetter jag med redan nu, men vågar inte riktigt. Dessutom har jag inte råd. Jaja... Det örnar sig.

Undrar vad vi ska äta ikväll?.. Igår lagade jag så sjukt god mat. Godaste på väldigt länge! Hade vitlök, sharlottenlök, paprika, spenat och chili i en wok med räkor och creme fraise med smak av franska örter. Sen vände jag bara i kokad spagetti. Blev perfekt!! Bara så ni vet, om ni känner för att laga enkel, nyttig och good mat :). Haha nu låter jag som Emelie... Lovar att inte copy you babe.

Jag längtar till måndag efter kl 13 när tentan är gjord. Ohh ska bli så skönt. Imorgon ska jag och Madde åka till Laholm och till Thilda för att plugga tillsammans. Behöver all hjälp jag kan få :)!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: