first day of my life

äntligen tillbaka,

Kategori: livet

Nu är internet äntligen tillbaka. Saknat det :)

Just nu håller jag på att försöka få bort mitt msn-virus eftersom det verkar störa sjukt mycket människor, själv märker jag ju inte av det men kan förstå frustrationen hos mina vänner. Inte mindre än 5st skällde på mig på Harrys i lördags av virusanledningen. Så kan jag ju inte ha det, jag tycker om att vara omtyckt, inte blockat från msn för de inte pallar mina länkar, haha.

Jag är såå sjukt trött idag
, var i skolan bara några timmar, hade en slapp dag då vi skulle hitta på ett fantasidjur som vi sen ska bygga på måndag :) haha, rätt slappt. Nu har jag städat och diskat och haft mig lite, får kanske lite besök ikväll av tjejerna. Annars ska vi vara hos Linn och ta det lugnt, mysa och umgås. Mysigt när vi träffas allihopa!

Ska sova en stund, dricka lite vatten (mitt huvud värker) och sen hoppa i duschen om jag orkar.

Undrar om Landola kommer imorgon eller på söndag :)... Snart som tusan är det iallafall.
Köpte massa stallsaker på Ullared igår, och lite koftor och sånt till mig, mamma och martina. Alltid bra att ha, skitsamma om det är billigt. Bara köpa nytt när det går sönder ju.

Nu ska jag se om jag fått svar från min virushjälp på en hemsida :). Tacka gud för datanördar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: