first day of my life

tisdag 11/6

Kategori:

Somnade av tompas kli på ryggen igår medan han låg och tittade på 8 mile, hur underbart som helst :). Vaknade av mamma vid 11 då hade hon gjort stekt potatis och ägg åt oss som frukost. Inte illa alls. Fortsätter det i den här stilen kommer jag väga en hel del mera i slutet av sommaren, haha. Tur jag har Landola så jag får lite träning varje dag iallafall.

Drog med tompa till Sharpman för jag var tvungen att köpa lite hästsaker.. Har fick en glass som belöning! Resten av dagen har jag och taggtråd tillbringat i sängen med en filt och nyaste cosmopolitan. Var förbi stallet också och mockade, ska dit och fodra och rida vid 7 sen..

Blåser som en galning ute och imorgon ska det visst regna. Seg som tusan idag, har säkert med vädret att göra..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: