first day of my life

tankar om det,

Kategori:


Förr i tiden var jag en riktig grubblare, och under vissa perioder mådde jag inte alls bra utan gick in helt i mig själv och bara satt på mitt rum och funderade.. Deppade, tyckte synd om mig själv, jaa ni vet, tonåren.. Ofta har mina tankar handlat om kärlek, om killar och om hur jag vill att mitt liv ska se ut. Varje kille som jag varit kär i har också varit en anledning till tårar, tankar, skratt och massa önskningar och förhoppningar, och måna dagboksinlägg :). Och varje avslut varesig man varit ihop eller känslorna bara försvunnit har varit väldigt känslosamma. Till viss del är ju detta bra då det bevisar att jag är mänsklig och att dessa personer betytt någonting för mig. Men ibland önskade jag att jag var lite tuffare, hade lite mer skinn på näsan, sket i vad alla andra tyckte och körde mig egen grej... Jag gråter för allt, för allt som gör mig lycklig, för allt som gör mig ledsen, för saker som gör mig arg.. Tårarna rinner förjämnan :), men jag älskar det för det bevisar att jag bryr mig om och att jag unnar andra människor lycka och att det i sin tur gör mig lyckligare.

Nu för tiden grubblar jag inte så mycket. Jag har liksom ingenting att grubbla över :) Innan jag fick ner Landola tänkte jag mycket på henne och hur svårt det skulle vara att förlora henne, men nu har jag henne hos mig varje dag så det är inte längre ett problem. Jag har världens finaste pojkvän ♥som ger mig fjärilar i magen titt som tätt och som älskar mig, jag har underbara vänner runt omkring mig som fulländar mitt lvi, min familj finns här, skolan går jättebra och jag klarar allt utan problem. Jag har liksom ett felfritt liv utan någonting att grubbla över.. Det är häftigt att för en gång skull bara kunna le och inte behöva ha några bekymmer i livet överhuvudtaget..

Man ska vara tacksam för tiden man får med alla människor som man älskar och som betyder någonting. Människor kommer och går i våra liv men de lämnar på något sätt alltid ett avtryck som vi sedan alltid har med oss. Livet är vackert och någonting man måste ta vara på, varje dag, hela tiden.

Kommentarer

  • elin säger:

    då får jag kanske lägga en beställning. armband är så fint! jaa, himla tufft sommarlov vi har. hihi

    2008-06-18 | 13:18:38
    Bloggadress: http://eelinw.blogg.se/

Kommentera inlägget här: