first day of my life

Sommarlov-motala

Kategori:

Idag är det sommarlovsdagen nr1.. Ligger just i skrivande stund i hammocken hemma hos mamma & pappa i motala och njuter big time :) Solen skiner och jag är dödstrött. De ringde vid 8 imorse så det var bara att kasta sig upp och fixa det sista i lägenheten. Iväg och hämta Landola i stallet och så åkte vi hemåt. Gick riktigt fort idag och nu går Landola ute i hagen här hemma och har det gött. Ska iväg och rida en sväng ikväll sen, hon är nog lite stel efter resan.

Ahh det är så gött. Nu är det sommarlov minsann... Ska inte tänka ett skit på skola och allt vad det innebär på 3 månader. Bara njuta av livet och ha det så roligt som jag bara kan!

Nu ska jag kolla läget på internet ett tag och sen dra mot stallet igen, blir en tidig kväll för mig idag känns det som, galet trött.

Emmy kommer hem idag så vi ska nog ner och gassa i varamon imorgon på dagen tror jag. Hur skönt som helst. Har saknat henne, vi har inte träffats på hur många månader som helst nu känns det som.. och det är nog så oxå.



Kommentarer

  • elin säger:

    oo, vad härligt! jag har några dagar kvar här, men sen så..

    2008-06-01 | 18:13:59
    Bloggadress: http://eelinw.blogg.se/

Kommentera inlägget här: