first day of my life

sommar??

Kategori:

Lite skumt väder idag, varmt men ändå kallt och lite sol och lite moln. Man vet helt enkelt inte riktigt om man ska vara ute eller inne. Jag har varit inne och fixat lite med sommarkursen och så har jag beställt hem Chailatte-pulver, både spicy och vanilj, så jag kan göra min egen chailatte.. Mmmm.

Är lite segt att bara gå hemma, måste åka ner till Halmstad måndag-tisdag nästa vecka för att gå på lektioner, måste bara fixa med Landola. Sen ska vi ju dit på midsommar så blir lite flängande... Men så är det :) Det gör inte så mycket.

Ska nog tvätta litegrann så mamma slipper göra det när hon kommer hem sen, fjäska lite.. Tompa ska skjutsa några kompisar till Hultsfred imorgon, vet inte om jag ska hänga på som sällskap.. Vi får se :) I helgen är det iallfall vätternrundan, alltid roligt, så det får bli att gå nere på området på fredag [mest för att köpa remmar och munkar] och så hoppas jag på utgång på lördag.. Är ni på tjejer??

Nu ska jag göra mig lite te och luncha knäckemackor.
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Kommer oxå ner över midsommar antagligen. Kanske ses? ;)

    2008-06-11 | 17:17:41
    Bloggadress: http://sabinacadbrand.blogg.se/
  • Linn säger:

    vart har du beställt chai latte pulver gumman?? linn vill också haaa!!! =) pussssss

    2008-06-11 | 18:00:07
    Bloggadress: http://lynne.blogg.se/

Kommentera inlägget här: