first day of my life

paket :)

Kategori:

Hade beställt lite baslinnen och ett par skor från h&m som kom i brevlådan idag :) Hurra! Allt var jättebra, två olika vita linnen, ett puderbeige't, ett rosa och ett turkost ribbat, fina!! Fick även mina kilklackskor i cericerosa, hur underbara som helst. Har dem i svart och de är såå jävla sköna, hade dem på första club4 då jag stod och dansade i över 3 timmar utan att få det minsta ont i fötterna, klart godkänt då!! Och eftersom jag älskar rosa fick det bli ett par såna också. Passar nog bäst till en svart klänning eller ett par jeansskorts och vitt linne.. Kommer bli toppenbra. De får nog invigas lagom till Vätternrundan i helgen.

Varit med tompa på hugo och ätit lunch, chockade mig själv och struntade i chilipastan för en gång skull och tog bulgursallad med räkor, hur god som helst :)!! Sen gick jag på stan en stund och hittade mig ett par billiga solglasögon. Måste lämna in mina andra som "pinnen" gått sönder på, borde ju ngn optikaffär kunna fixa säkert.. Hoppas det iallafall.
Har legat ute på verandan en stund och läst i en bok, skönt.. Plockat ner tvätten från linan och ska bädda om sängen.. Lagom för idag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: