first day of my life

ömma fötter

Kategori:

Så har jag precis kommit hem efter att ha varit och provjobbat på Vättershall sen 17:oo. Gick riktigt bra och jag hade faktiskt inte glömt så mycket sen Medevitiden. Var riktigt kul, mycket folk, underbar utsikt mot vättern och trevliga arbetskamrater. Nu ska jag jobba ungefär 3 dagar i veckan förhoppningsvis, har ju Landola och sommarkursen oxå så tänker inte ta på mig mera än så, vill ju ha lite sommar också. Roligt att de tyckte jag var duktig iallafall :) Skönt att få lite pengar som rullar in sen framåt juli, augusti.

Tompa och jag låg i Varamon i några timmar innan jag var tvungen att åka hem och fixa med Landola och äta mat och så vidare. Imorgon blir det nog en massa folk på stranden eftersom det är röd dag. Skojigt :) Ska nog dra förbi Maxi och köpa ett strandracket och lite annat så man inte blir så uttråkad.

Nu ska jag släcka ögonen för idag :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: