first day of my life

no way jose

Kategori:

Tvkväll, vad ska man annars göra en regnig måndag mitt i juni??.. Tompa kommer hit snart och myser med mig, tur jag har honom iallafall :) Såg en vacker regnbåge när jag var påväg från stallet för en stund sen. Vilket underbart fenomen.. Jag vill tänka att det galopperar små my little ponnies och att det finns en liten prinsessvärld i regnbågen, hellre det är den tråkiga fysiska förklaring som jag fått lära mig under våren :)

Tänk om det är sånt här väder på midsommar, då gråter jag, fortfarande är planerna väldigt lösa, vi får se vad som händer helt enkelt.. Inte det roligaste att hänga i en lägenhet om det regnar, då försvinner ju hela känslan. På midsommar ska man vara ute och leka och äta midsommarmat och ha det somrigt.. Vi får helt enkelt hålla alla tummar!

Jag är så sugen på saker heeeela tiden.. Jobbigt som fan, tjocksmock kommer jag bli i den här takten.. Ångesten hägrar en bit ifrån men jag ska försöka vara duktig nu i veckan och äta rätt och sådär, som jag alltid säger på måndagar.. Jag kan ju iallafall testa och se :) haha.

Nu kom mamma upp ur badet så vi ska nog se en film,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: