first day of my life

nattemat

Kategori:

Inatt får jag och taggtråd sova ensamma i sängen, tompa ville sova hemma, haha förstår honom, var riktig seg natt inatt så han behöver nog stäcka ut i sin egna säng :). Skönt, desto mer plats till mig.

Jag kan nästan aldrig somna utan att äta "nattemat"... Mackor, middagsmat eller fil eller nåt, annars ligger jag bara och tänker på hur hungrig jag är och så blir jag ju det tillslut, haha. Tycker man sover mycket bättre med mat i magen.

Imorgon är det fotboll, mot Ryssland, vilken rysare :) Ska leta upp mitt sverigelinne som jag ska ha på mig dagen till ära. Får se vart tittandet äger rum, överlåter det till Jossan att styra upp, hon är bättre på det än jag, haha. Skulle ju dit idag och fika men tog en aning längre tid i stallet än planerat så blev inget med det. Fick en skogstur med Malin iallafall, alltid trevligt.

Lägenheten var inte bokad i helgen så vi får bo hemma iallafall, ska bli skönt. Hämta all post och kolla läget :) MYS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: